Live While We're Young✦
EntriesAboutDarlinksStuffies

FB TWIT BLOG
letter for #Enchancers and #Greynators
POSTED ON: Monday, December 12, 2011 at 4:17 AM | 0 cookies

assalamua'laikum .
dengar tajuk cam best je en .
*hehe*
^_^sound exciting .
tak suke ?
tekan ctrl then f6 . and magic will happen AGAIN :)
malam ni aku nak update psl GF GreysonChance . HAHA *evilLaugh* . bila aku dpt taw je psl nie . aq search la GOOGLE . tudiah . ada yg smpai nangis bila dpt tw psl nih .
haiyoo. mcm2 lah !
lauren , alyssa and logan !
yang Logan tu aku rsa tak kut . sbb Logan tu kwn baik Lauren .
tak kan TIKAM BELAKANG kut !
LAUREN tu mcm ibarat cinta mati -greysonchance
HAHA . tapi skrg aku tktw la psl depa nieh .
yg ALYSSA tu pulak . muka cam ASIAN en .
mcm org ASIA dah aku tgok .
aku tak taw sgt psl ALYSSA .
aku tw psl LAUREN jea .
Greyson mmg suka sgt kat LAUREN .
nak bukti? jap aku upload pict :)
nampak tak NAMA LAUREN kat situ ?
clear kan3
ni lak time music video waiting outside the line .
lau korang tegok betul2 .
mmg ada nama LAUREN kat situ .
yup . kat tumblr greyson pun ada nama LALA.
see that ?
LALA is LAUREN'S nickname :)
ok. tu je . aq nak update . tk de bnda lain nk update .
tiba2 aku terpkir nak update psl neih .
p/s: yang pling aku tak tahan sekali ada yang smpai nangis bila dpt taw psl bnda ni .
knpe perlu nangis ? what's the point seyh ?
diffrent peeps has diffrent feeling right .
ouke . sekadar pendapat :)

THANKS FOR READING


My pastMy future
Disclaimer



Assalamua'laikum . This is my paradise. Imma directioner :D Speaking here is Nurshadatul Akma . Do follow and leave your footprints on my tagbord xD Be nice here . Don't do anything that might harm my blog!

Hit the board!






Past Tenses




Credits


Own by : Ama Simpson
Template by : Nina Lloyd
Big help :