Live While We're Young✦
EntriesAboutDarlinksStuffies

FB TWIT BLOG
goodbye facebook
POSTED ON: Saturday, June 23, 2012 at 9:14 AM | 0 cookies


-looking at you-
*wink-wink*


assalamua'laikum . oh hye . today is a normal day . but harini aku dapat tahu satu benda la . satu je tak banyak . tapi tak la hebat mana pu.n . nak tahu ? tak payah la . tak ada kena mengena sama ada hidup atau mati pun .

okayy . jum jum ...  mula balik . just ignore the intro yang berjela-jela tu . oh , about the title :) i'm so excited plusss + Pluss . sebab ape ? ye lahh . i'm gonna deactive my acc . not all of my internet's acc lah . just FB aka muka buku tu . sebab musabab aku nak deactive fb ni banyak sebenarnya .

1- PMR !
2- aku rasa cam tak faedah pun ada
3- memang dah la tringin tapi tak kesampaian *biasalah .. nafsu FB mengacau*
4- aku dah bosan lah



ahaaa...  tu baru certain certain je aku bagi . kang nak list semua tak cukup 1 page nanti . so dipendekkan cerita . kalau nak cari aku kat fb nnti . Harap janganlah . nama aku di-BlackList kan oleh Mark Zuckerberg .
hahaaaaa . tapi bebila aku rasa rindu aku on lah kejap . Maybe aku nak tahu perkembangan FB ke , aku on lah .

kbye . tu jer . now it's 12:11 am on 24/6/2012

why is it so hard to me !  just one click only lah ama .  'deactive' button seems scary !

rasanya setiap kali aku balik mesti aku bukak balik fb kan . errrrrr . nafs fb ni memang suka goda aku . menyampah aku ! a
ps : doakan kami semua dapat straight A yeaa . Aminnnn :) 

tapi nanti kalau dah nampak aku on fb tu ...maknanye kami dah Rujuk balik lah teww : ) hum . ntah ler . masih berfikir nak deactive ke tak . kalau aku deactive pun serupa je sebab balik asrama aku on balik . baik tak payah !


THANKS FOR READING


My pastMy future
Disclaimer



Assalamua'laikum . This is my paradise. Imma directioner :D Speaking here is Nurshadatul Akma . Do follow and leave your footprints on my tagbord xD Be nice here . Don't do anything that might harm my blog!

Hit the board!






Past Tenses




Credits


Own by : Ama Simpson
Template by : Nina Lloyd
Big help :