Live While We're Young✦
EntriesAboutDarlinksStuffies

FB TWIT BLOG
our kerja kursus
POSTED ON: Thursday, June 7, 2012 at 4:28 AM | 0 cookies





Assalamua'laikum everybody :D feel free to update my blog . Now, the title is teeeeeetttttt !
baca sendiri lah . ada mata ada otak , Faham sendiri . sebenarnya ada dua Kerja kursus >> Geo and Sejarah << . hurrr ~ biasalah PMR's student lah katakan . Pasal Geo , aku okay lah jugak sebab almost done ! But History ? History ? dengar jer dah mengantuk .

Tajuk for Geo this year - Perniagaan Runcit (Pasar malam) and hutan ape ntah . Aku prefer Pasar malam lagi ahh . senang sikit . Bak kata cikgu , Kalau pilih hutan , sapa yang nak bawa kamu pergi teroka hutan ? yep3 . so trueeee ! kang masuk hutan tak balik dah baru tau ! HAHA . Kerja kursus Geo aku tinggal berapa subtajuk je lagi . Satu sub je lagi kutt . kira okay lah tu en .

yang sejarah pulak ! humm .. tajuk dia ape ahh ? sat2 . lupa lah weh . *ambik Folio* . ohh , tajuk dia banyak -kraf tangan , makanan , logam , batik . Aku ambik makanan . senang la sikit . Bagi aku la . Orang lain aku tak tau la .Yang masalah nyer . aku tak faham mcm mna kena buat . Ntau h ape2 . Dear Kementerian Pelajaran Malaysia , kami ni budak PMR tau , 15 tahun baru . Bukannya budak Universiti . ish3 .

Ada sekali tu , aku pergi interview en , Encik tu boleh pulak kata aku, Mimi Sab and Azhan ni budak U . HAHA . Tak sangka lah pulak but at the same time #Bangga la sikit . HAHA . tengok , tengok ! pakcik tu pun kata kerja ni selalu nya budak U buat . ish3 . kami budak sekolah menengah baru . Tapi tak pa . Aku ikhlas , Aku redha , Aku Pasrah *Ayat Kem Rituuee* .

kayhh . Out dulu . Nak siap keluar makan malam sat. Makan - Makan ! Byeeeep .
p/s : tapi nak buat mcm mna en . Terima je lah . Kalau nak berjaya ni memang susah . Mana ada senang . 

Labels:


THANKS FOR READING


My pastMy future
Disclaimer



Assalamua'laikum . This is my paradise. Imma directioner :D Speaking here is Nurshadatul Akma . Do follow and leave your footprints on my tagbord xD Be nice here . Don't do anything that might harm my blog!

Hit the board!






Past Tenses




Credits


Own by : Ama Simpson
Template by : Nina Lloyd
Big help :