Live While We're Young✦
EntriesAboutDarlinksStuffies

FB TWIT BLOG
Alhamdulillah 9A
POSTED ON: Saturday, December 22, 2012 at 5:13 AM | 0 cookies

Assalamualaikum :)
Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah .


19 Disember harituresult PMR keluar , Alhamdulillah aku dapat straight A . Aku sendiri pun terkejut dengan result aku . Tak target pun 9 . Aku target 7 atau 8 jaa . Sebab apa? Aku tk yakin Bi dan Math aku A .Aku sendiri pun terkejut masa ambik result .

Nak tahu berapa markah aku paper 1 Bi ? Yang nak tahu , aku dapat 27 jer . Yang taknak tahu , buat-2 tak nampak dah la . Serius aku sedih gila bila dapat tau markah aku mcm tu . Nak nangis semua ada . Aku check paper lepas semua exam habis . Sedih memang tak tau nak kata dah la . Aku malas cakap pasal benda tu . 

Sekolah aku 9 orang ja yang dapat 9A . yang 8A aku tak kira lah pulak . tapi graf sekolah tahun ni naik sikit la dari tahun lepas . Tahniah kepada semua calon PMR 2012 yang dapat 1A 2A 3A 4A 5A 6A 7A 8A 9A . Tak pa ada jugakk A . Maybe rezeki aku macam ni , rezeki hampa macam tu . Apa-2 pun , SPM maseh ada . Sijil Periuk Makan kita nanti . 

Along dengan kakak aku awal lagi call dari Selangor "KakCik dapat berapa A bah" Pukul 10 dah call dah . Aku pukul 10 pun baju sekolah tak pakai lagi . Haihh , first kakak call then baru Along . Aku ambik result lambat doh . Orang dah balik baru aku pegi ambik . Ada la some of my classmates . 

p/s: To all Pmr Candidates next year . Buat betul-2 . Anda Boleh InsyaAllah

THANKS FOR READING


My pastMy future
Disclaimer



Assalamua'laikum . This is my paradise. Imma directioner :D Speaking here is Nurshadatul Akma . Do follow and leave your footprints on my tagbord xD Be nice here . Don't do anything that might harm my blog!

Hit the board!






Past Tenses




Credits


Own by : Ama Simpson
Template by : Nina Lloyd
Big help :